Bestellen en leveren

Bij alle producten staat duidelijk aangegeven of het product op voorraad is.
 

Op voorraadbetekent op voorraad             Uitverkocht betekent helaas uitverkocht


Als producten uitverkocht en/of niet op voorraad zijn, maar wel op korte termijn verwacht worden, staat de verwachte levertijd bij de productomschrijving vermeld.

Als er artikelen zijn die wij niet verkopen van het Deense merk RICE, maar die je wel heel graag zou willen hebben, neem dan gewoon even contact op via ikwilwatvragen@teitloos.nl. Wie weet is het mogelijk dat wij het artikel bij RICE Denemarken voor je bestellen.

Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling altijd automatisch een email van Teitloos met je orderbevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Controleer dan ook even je Spambox.

Verzendkosten

Alle bestellingen worden verstuurd via de Pakketservice van PostNL.

De verzendkosten voor pakketpost binnen Nederland bedragen € 5,95  en voor pakketjes naar België en Duitsland is het tarief momenteel € 7,95. Voordat wij jouw bestelling definitief bevestigen, zijn de verzendkosten reeds vermeld. Je weet dus altijd vooraf waar je aan toe bent.

Indien je jouw bestelling naar een ander land dan Nederland, Duitsland of België wilt laten verzenden, neem dan even contact met ons op via ikwilwatvragen@teitloos.nl. We kunnen je dan informeren wat de verzendkosten van je bestelling zullen zijn. 

Wist je al dat Teitloos je bestelling als echt feestje inpakt en vaak zelfs nog dezelfde dag verstuurd? 

kadootje teitlooskado teitloospakketpost_teitloos

Verzenden en Track & Trace

We proberen bestellingen die voor 13:00 bij ons binnenkomen nog diezelfde dag naar je toe te sturen. Houd er wel even rekening mee dat betalingen anders dan via IDEAL of PAYPAL iets langer kunnen duren.

Wij versturen je bestelling in ieder geval altijd binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van je betaling. PostNL geeft een garantie dat 96% van de door ons aangeboden verzendingen de volgende werkdag wordt geleverd binnen Nederland. 

Wanneer je bestelling door ons verwerkt is, ontvang je per email een verzendbevestiging. Als jouw bestelling via PostNL verzonden wordt, ontvang je een track & trace code waarmee je de verzendstatus via de website van PostNL kunt volgen.

Teitloos is niet aansprakelijk voor vertraging die is opgelopen, door bijvoorbeeld stakingen of drukke feestdagen. De gemiddelde verzendduur tussen Nederland en België is ongeveer 2-3 werkdagen. 

Afronden

Bij het afronden van je bestelling wordt er gevraagd om je naam en adresgegevens in te vullen. Je kunt ervoor kiezen je gegevens op te slaan dmv het aanmaken van een account, zodat je deze bij een eventueel volgende bestelling niet nog eens hoeft in te vullen. Dit is natuurlijk niet verplicht; je kunt bij het invullen van je gegevens ook als gast bestellen en afrekenen.

Je gegevens worden alleen gebruikt om bestellingen af te ronden, lees hierover meer in het Privacybeleid van Teitloos. Onze nieuwsbrief ontvang je ook alleen maar wanneer je je hiervoor hebt aangemeld. 

Je kunt bij het afronden van je bestelling een ander bezorgadres voor jouw bestelling opgeven, zoals bijvoorbeeld het adres van je werk, je ouders of de buren.

Klik zodra al je gegevens correct zijn ingevuld op ‘Betalen’ en selecteer de gewenste betaalwijze (iDEAL, Paypal, Mister Cash of overschrijven). Vergeet natuurlijk, als je deze hebt, je kortingscode niet.

Na het afronden van je bestelling, ontvang je automatisch een orderbevestiging op het door jou opgegeven emailadres. Heb je niets ontvangen? Kijk dan in de spambox van je emailaccount. Neem anders even contact met ons op, zodat wij kunnen kijken of er iets misgegaan is.
Wanneer je hebt gekozen voor de betaalwijze 'overschrijven' vind je in de orderbevestiging ook de betaalinstructies. Meer weten over betaalmogelijkheden? Kijk dan op de pagina 'Betalen'.

Garantie

Alle producten worden zorgvuldig gecontroleerd voordat ze verzonden worden, maar fouten maken is menselijk en ook tijdens het verzendproces kan er helaas wel eens iets misgaan. 

 
Is je bestelling niet of beschadigd aangekomen?
Stuur ons in dat geval altijd even een mailtje eventueel met een foto van het beschadigde artikel en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om te bespreken hoe we dit het op kunnen lossen. Lees hier meer over onze klachtenprocedure.