FAQ

In English please...!?
Teitloos
 is a webshop, specialized in gifts, fun stuff, melamine tableware, categorized in themes such as Kitchen, Tableware, Kids, Happy Living, Musthaves etc.

Teitloos (the correct Dutch spelling is 'Tijdloos') literally means 'Timeless' or 'ageless' and stands for 'eternally being independent of time'.

All of our products are from an excellent quality and distinguish themselves by their surprising designs and bright and happy colours. Our main brand is RICE a Fun, Funky & Functional brand from DENMARK (www.RICE.dk). RICE is really well known for their melamine cups, cutlery, plates & bowls, ceramics & colorful home & kids stuff.

Our website is currently available in Dutch only, but our customer services will be happy to answer your questions in English any time! Being a Dutch website does definetely not mean that we don't ship to other countries. 

Please feel free to contact us about shipment rates, placing an order or any other questions you may have at Contact@teitloos.nl. We will answer your email usually within 24 hours.

Wholesalers are also most welcome to contact us, we are always interested in new brands and cool hip stuff!

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?
Wanneer wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling binnen 1 of 2 werkdagen verzonden. Houd er rekening mee dat het verwerken van een betaling via bankoverschrijving 1 tot 3 werkdagen kan duren. Betalingen gaan het snelst via iDeal. Wanneer je hiervoor kiest, heb je jouw bestelling dus het snelst in huis. We proberen zelfs bestellingen die voor 14:00 uur worden geplaatst nog diezelfde dag naar je toe te sturen. Teitloos.nl verzendt geen bestellingen waarvan de betaling nog niet ontvangen is. 

Meer weten? Kijk bij 'Bestellen & Leveren' of 'Betalen' .

Is het ook mogelijk om de spulletjes op te halen, in plaats van te laten verzenden?
Teitloos.nl heeft geen winkelpand of showroom. Wel is het mogelijk om de spullen te komen bekijken of ophalen als je dat wilt. Neem hiervoor contact met ons op via Moniek@teitloos.nl.

Een artikel van mijn bestelling is beschadigd of niet bezorgd; wat moet ik nu doen?
Wij controleren (voor zover mogelijk) altijd alle producten zodra wij deze van de leveranciers ontvangen. Indien er toch een productiefout blijkt te zijn of het artikel beschadigd is tijdens het transport met PostNL, neem dan z.s.m. (maar ten minste binnen 14 dagen) contact met ons op, dan kunnen we samen tot een oplossing komen. Meer over de klachtenprocedure lees je in onze voorwaarden, waar je ook mee akkoord gaat wanneer je een bestelling in onze webshop plaatst. Klachten die buiten de gestelde termijn gemeld worden of niet voldoen aan de in de voorwaarden vermeldde punten, worden niet in behandeling genomen.